Avatar billede Juventino Nybegynder
09. januar 2010 - 20:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PayPal, hvordan bekræfter man sin kort????

Hej, jeg har oprtetted mig en PayPal account, men den kræver at kortet bliver godkendt før man kan betale med PayPal...Jeg ved hvad jeg skal gøre, check linket nedenfor og please hjælp mig, tak.

Link: http://img687.imageshack.us/img687/6673/paypalv.png

Med Venlig Hilsen Juventino
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2010 - 20:13 #1
Vi kan ikke læse tanker, så du må desværre uddybe dit problem.

Kontroller din kontoopgørelse,
og find den 4-cifrede
PayPal-kode for opkrævningen.

+

Indtast den 4-cifrede kode
for at bekræfte dit kort.

Hvor går det galt for dig???
Avatar billede Juventino Nybegynder
09. januar 2010 - 20:34 #2
Jamen, jeg forstår ikke hvad ordet kontoopgørelse betyder...det er det der er mit probleme, og hvor finder jeg min kontoopgørelse??? , jeg har tjekket min konto/saldo via en penge automat, og der stod kun at der var trukket 12,50,- , og jeg kunne ihvertifald ikke se en 4-cifrede Paypal kode...
Avatar billede agni Nybegynder
09. januar 2010 - 20:55 #3
Du må have brugt et eks. mastercard til registreringen.
Det se efter kontoen, der bliver tyrukket et mindre beløb hvor der er her du kan se den kode du skal bruge.
Altså i dit kontoudtog fra den konto du har tilmeldt.
Avatar billede agni Nybegynder
09. januar 2010 - 20:56 #4
Du kom lige i forkøbet her.
Du skal ind på kontoudtoget for at se koden
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2010 - 21:32 #5
Jeg tror i skal beskrive hvad et kontoudtog er for han ved heller ikke hvad en kontoopgørelse er ...?
Avatar billede agni Nybegynder
09. januar 2010 - 21:50 #6
Du skal henvende dig i den bank hvor du har den konto der er tilknyttet det betalingskort du har tilmeldt pay pal.
Banken kan gå ind i dit kontoudtog og se den kode du skal bruge.

Har du internetbank, kan du jo ved at logge på internetbanken,
den vej se dit kontoudtog.

Altså det kontoudtog du skal bruge findes i din bank og ikke på nettet.
Avatar billede Juventino Nybegynder
09. januar 2010 - 22:13 #7
beklager men jeg har alså kun været i Danmark i næsten 2 år som udlands studerende, jeg kan alstå ikke ret mange af det svære orde som kontoudtog.
Avatar billede Juventino Nybegynder
09. januar 2010 - 22:14 #8
agni, desværre har jeg ikke nogen internet bank, så jeg må henvende mig hos mit bank
Avatar billede Juventino Nybegynder
09. januar 2010 - 22:17 #9
Tak for de mange svar, i har været en stor hjælp, så tak skal I have. Jeg besøger banken og sprøger dem om det. Mange Tak venner
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2010 - 22:57 #10
Juventino> se det vidste vi jo ikke :)
Avatar billede agni Nybegynder
10. januar 2010 - 11:18 #11
Ja men Juventino, du skal være velkommen her i Danmark, håber du får noget ud af opholdet og får klaret lidt af det svære danske sprog.
Du spørger bare igen, vi hjælper gerne hvis vi kan.
Avatar billede Juventino Nybegynder
10. januar 2010 - 12:05 #12
Mange Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2010 - 12:11 #13
Husk at bede om svar og ikke tage dem selv :)