Avatar billede pkkp50 Nybegynder
09. januar 2010 - 09:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Delt skærmbilled

Hej. Jeg har en HP Pavilion. Underopstarten viser den 4 ens billeder under hinanden. Jeg har prøvet at geninstallere Vista og en gang imellem lykkedes det at få et normal billed, men hvis den genstarter, sker det samme igen. Den starter godt nok Vista op, men 4 billeder under hinanden. Skulle der være en der har en forklaring??? BIOS, Skærmkort, Harddisk RAM i udu????
Hilsen Preben
Avatar billede pkkp50 Nybegynder
09. januar 2010 - 09:56 #1
Det var mærkeligt som den laver min tekst om når jeg oploader teksten :-( Nedenunder rettelser:

Hej. Jeg har en HP Pavilion. Under opstarten viser den 4. ens billeder efter hinanden. Jeg har prøvet at geninstallere Vista, og en gang imellem lykkedes det at få et normalt billed, men hvis den genstarter, sker det igen. Den starter godt nok Vista op, men 4 billeder under hinanden. Skulle der være en der har en forklaring??? BIOS, Skærmkort, Harddisk, RAM i udu????
Hilsen Preben
09. januar 2010 - 10:05 #2
...men 4 billeder under hinanden... - ikke helt forstået ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2010 - 10:45 #3
Hej din beskrivels får mig til at mindes de gamle crt tv hvor synken var ude af kontrol så det kunne ligne en dårlig grafik driver!
Avatar billede pkkp50 Nybegynder
09. januar 2010 - 13:55 #4
4 ens billeder under hinanden på tværs af skærmen. Har fundet en fejl. En memorytest i bios viste at en af ramblokkene var stået af
Avatar billede pkkp50 Nybegynder
18. august 2010 - 14:26 #5
Det var grafikkortet der var stået af