Avatar billede anderseiler Nybegynder
08. januar 2010 - 15:55 Der er 4 kommentarer

USB Display Adapter

Hej,

Jeg har kigget meget efter en USB Display Adapter til min Macbook Pro. Jeg har set på en http://www.diamondmm.com/BVU195.php, men jeg kan ikke finde nogen steder overhovedet, som forhandler den! Kun i USA, og det kommer jeg jo ikke langt med.

Er der nogen, som enten kender en dansk/nordeuropæisk forhandler, eller et lignende produkt som man kan købe i nærheden?

Tak
Avatar billede kado Nybegynder
08. januar 2010 - 16:11 #1
Kan du ikke bruge denne fra Apple:

http://store.apple.com/dk/product/MB570Z/A?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=MTA4MzU1NTE

Men ellers kan du nederst på siden i det link du selv henviser til købe den både i Frankrig og Grækenland, så du ikke får problemer med SKAT

/kado
Avatar billede kado Nybegynder
08. januar 2010 - 16:13 #2
Til anderseiler:
Jeg glemte at skrive at du skal gå ind under "Where to buy" og her er der links allernederst

/kado
Avatar billede anderseiler Nybegynder
08. januar 2010 - 16:15 #3
Kado - jeg har set, at det kan købes i Grækenland/Frankrig. Så får jeg ikke problemer med told og skat? Eller hvad?

Det link til apple - den kan jeg ikke bruge. Den har jeg allerede - jeg vil koble 2 ekstra skærme til min Macbook Pro.. Fordi jeg er kæmpe nørd :b
Avatar billede kado Nybegynder
08. januar 2010 - 16:37 #4
OK, men det skrev du ikke noget om.
Men så prøv denne løsning, og den kan købes i Danmark ;o)

hthttp://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/#close

Venstre side: Where to buy

/kado