Avatar billede kriscrazy Nybegynder
07. januar 2010 - 17:25 Der er 1 kommentar

xbox 360 problem

hej jeg har en xbox 360 og kunne godt tænke mig at connect den til min projektor med hdmi. Men hvad med lyden nu nå jeg bruger mini jack til lyd og at min projektor ikke har audio out. kan man audio til via av (hvid og rød) og have billede til at komme ud igennem hdmi. sådan at lyd igennem av og billede gennem hdmi. Hvis dette kan lade sig gøre vil jeg købe et nyt av kable fordi at mit er for storet og kan ikke både få hdmi og av kable i på samme tid.
Avatar billede amd Nybegynder
11. januar 2010 - 08:59 #1
Du kan købe et stik, som kan gå i xboxens skærmudgang på samme tid med, at HDMI kablet er i. Alternativt kan man Splitte det originale skærmkabel ad, således "kassen" rundt om stikket er skildt ad, og så kan den lige gå i på samme tid med HDMI også ( bruger det selv for at få optisk lyd ud på samme tid med HDMI) :)