Avatar billede sokors Nybegynder
05. januar 2010 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fremhæv søgeord i Mozilla Firefox

i Internet explore findes der en funktion der fremhæver søgeord, findes der noget lignende i Firefox. Det er dødens pølse når man skal finde informationer i lange arkitler. Hjælp!

Jeg bruger Mozilla/5.0
Avatar billede egzonrh Nybegynder
05. januar 2010 - 19:17 #1
Mener du søgefunktionen i Firefox, der søger efter et ord eller en sætning i en hjemmeside?

Ja, den findes også i Firefox.
Du skal trykke på "Redigere" og derefter "Find", eller bare CTRL + F.

Så skal du bare skrive ordet ind og den finder det på hjemmesiden. Hvis ordet gentager flere gange, så skal du bare trykke på "Næste" eller "Forrige".

Efter man har trykket "CTRL + F", så kommer søgefunktionen nederst på Firefox vinduet.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
05. januar 2010 - 19:21 #2
Mozilla 5.0?

Er den nyeste ikke 3.5.6?
Avatar billede sokors Nybegynder
05. januar 2010 - 19:31 #3
Tak for svaret. Det virker, men der er nu ærgeligt at den ikke kan ikke kan skille ordene ad, men skal være meget præcis.

Jo du har ret mht. Mozilla, min er også 3.5.6, jeg så forkert.

Endnu engang tak ;)
Avatar billede lx2ba Novice
05. januar 2010 - 22:17 #4
Hej! Lige for en ordens skyld:
Du bør lade egzonrh lægge et svar, - din seneste bemærkning er en "kommentar" i Eksperten-sprogbrug!
Derefter godkender du egzonrh's svar, - og så er den potte ude!