Avatar billede Hillerup Nybegynder
05. januar 2010 - 14:19 Der er 1 kommentar

Hvordan afvikler jeg bedst film fra et USB stik??

Hej

Jeg sidder og laver nogle film som vi normalt afvikler fra en dvd. Men nu skal filmene ligge på et USB stik. Spørgsmålet er så hvilken fil format er så bedst? Jeg er kommet frem til at Flash nok er bedst, men hvordan kan man gøre det mest brugervenligt i flash. Det er i alt 5 små film, men kan gøre det som med en dvd med menuer og så klikke sig ind på den enkle film og så det hele ligger som 1 samlede fil??

Thomas
Avatar billede sonalias Seniormester
05. januar 2010 - 22:13 #1
Så skal du bruge noget adobe flash programmer eller noget til at oprette menuerne i, ellers skal du lave det som almindelige avi film, der er tonsvis af programmer til at lave std dvd menuer