Avatar billede jan_torbin Nybegynder
02. januar 2010 - 21:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

formular skal ind i en accesdatabase

Lad mig straks slå fast at jeg ikke er nogen ørn... nærmere en spurv :-))

jeg har lavet en formular i expression web... linket den med en database som jeg skal (tror jeg)... udgivet den og forsøgt at taste ind. Jeg kan godt taste ind, men resultatet kommer ikke ind i databasen.

hvad har jeg glemt !!

mvh
Jan
Avatar billede terry Ekspert
03. januar 2010 - 10:15 #1
Hi Jan
I think you have a bettre chance of gettinga an answer in another category. Although expression web might use an Access database for storing data I think the problem is related to expression web and not so much Access.

Not sure which catgeory though
Avatar billede jan_torbin Nybegynder
27. februar 2011 - 16:08 #2
fandt det