Avatar billede tommymax Nybegynder
30. december 2009 - 12:54 Der er 5 kommentarer

call of duty modern warfare

kan ikke åbne spillet
den siger, Video card or driver doesn't support vertex shader 3.0 or better.
jeg har et RADEON X600 Series skærmkort
noget super hjælp
hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 13:05 #1
Hent den nyeste driver til dit grafikkort http://www.amd.com

Prøv at kør :
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/
Og se hvad den siger.
Avatar billede Frederik Nybegynder
30. december 2009 - 13:05 #2
Umiddelbart ser det ud til at dit grafikkort ikke understøtter teknologien vertex shader 3,0 eller bedre.

Du kan forsøge dig med en driveropdatering til dit grafikkort, på producentens hjemmeside.

Hvis du stadig får samme fejlmelding skal du have købt et nyt grafikkort som understøtter de krævede specifikationer.

- Frederik
Avatar billede tommymax Nybegynder
30. december 2009 - 13:15 #3
Video Card
Minimum: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or better or ATI Radeon 1600 XT or better
You Have: RADEON X600 PRO (0x5B62)
  Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Features: Minimum attributes of your Video Card
  Required  You Have
  Video RAM  256 MB  256.0 MB
  Hardware T&L  Yes  Yes
  Pixel Shader version  3.0  2.0
  Vertex Shader version  3.0  2.0
Avatar billede tommymax Nybegynder
30. december 2009 - 13:17 #4
har også samme anelse,hvad anbefaler du ?
Avatar billede Frederik Nybegynder
05. marts 2011 - 11:14 #5
Uuh, jeg er ikke den bedste at spørge om hvilke grafikkort der er bedst.. Men du kan evt. kigge på www.edbpriser.dk og lave nogle specifikke søgninger på hvad dine minimumskrav er.. og i det fleste tilfælde også læse anmeldelser.