Avatar billede fesser2003 Nybegynder
29. december 2009 - 10:08 Der er 8 kommentarer

Min explorer er ustabil

Håber at der er en eller flere der kan hjælpe mig.

Min internet explorer er meget ustabil og holder op med at fungere hvorefter min skærm bliver hvid og ikke vil reagere.

Jeg køre med VISTA servicepakke 2 og har instaleret windows explorer 8

Jeg ved ikke om mine oplysninger er fyldsgørende ellers så skriv og jeg vil forsøge at finde de nødvendige oplysninger.

Godt nytår

Feser
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 13:13 #1
Hvor længe har du haft problemet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 15:19 #2
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede fesser2003 Nybegynder
29. december 2009 - 15:49 #3
Det har jeg haft i ca 1½ uge
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 19:43 #4
fesser2003> Prøv nu at se hvad der skrives ... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 19:43 #5
Og så er det lige du skal have at vide at explorer er stifinder, og at den intet har at gøre med Internet Explorer ...
Avatar billede fesser2003 Nybegynder
29. december 2009 - 22:26 #6
Sorry.

Har flyttet denne men hvordan lukker jeg så denne her tråd??
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2009 - 22:40 #7
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for dit svar, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

Fortsætter her: http://www.eksperten.dk/spm/896818
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2009 - 11:06 #8
Nu har vejmand skrevet det, men det har jeg nu også :)
(allernederst står det i mit indlæg ;))