Avatar billede Oksenfrede Nybegynder
28. december 2009 - 01:25 Der er 5 kommentarer

pc går hele tiden ud?

Hej alle.
Efter jeg har fået nyt grafikkort sat i, går min pc heletiden ud når jeg går ind i Aion.
Jeg har skiftet kontakt hvor kun mit strømkabel sidder i, men det hjælper ikke har taget mine setting ned fra high, men hjælper heller ikke...
Nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede spijon Nybegynder
28. december 2009 - 01:45 #1
Mere info tak.

Lyder som et driver problem men svært at sige når du ikke giver noget infomation ang din PC og OS.
Avatar billede Oksenfrede Nybegynder
28. december 2009 - 02:42 #2
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000 + 3.00Ghz
4,00 GB RAM
NVIDIA GeForce GTS 250
Avatar billede Blandy Praktikant
28. december 2009 - 09:20 #3
Da grafikkortet lder til at være det eneste nye, der kan bidrage til at maskinen går ned, så vil jeg anbefale at du prøver at skifte over til dit gamle grafikkort igen. Bare for at tjekke at det er der fejlen er.

Meld tilbage når det er sket.
Avatar billede Oksenfrede Nybegynder
28. december 2009 - 22:53 #4
Det sjove er at jeg fik støvsuget min pc..
Kører den som smurt.
Har ikke haft problemer efter støvsugningen. (;
Avatar billede spijon Nybegynder
29. december 2009 - 21:58 #5
Lyder som et varme/støv problem så :)

Prøv at holde øje med dit hardware om det bliver for varmt.
Brug fx http://www.almico.com/speedfan440.exe til at holde øje.

Kan også skyldes din PSU ikke har nok strøm i sig - men nu kører den jo så det er jo bare super.

Godt nytår.