Avatar billede mikkidk Nybegynder
24. december 2009 - 00:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukker ikke pga. program

Jeg har fået et problem, som dukkede op for en uges tid siden. Det går ud på, at når jeg skal lukke ned for pc'en, dukker en boks op med meddelelse om et program der skal lukkes for. Jeg kan så trykke "afslut nu", og pc lukker så. Men vælger jeg ikke denne option, "hænger" pc'en indtil jeg har trykket "afslut nu".

Hvor og hvordan kan jeg se, hvad det er for et program?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2009 - 01:03 #1
Kan du se programmet i joblisten?

Højreklik på proceslinjen -> Jobliste -> Programmer
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 08:33 #2
Hvis der er programmer der hænger i lukkefasen, så skriver Windows nogle gang hvilken .exe fil den lukker ned. Har du lagt mærke til om du får den meddelelse?
Avatar billede mikkidk Nybegynder
24. december 2009 - 09:13 #3
I boksen står: TRdww:c:/programmer/....

Det er det eneste.

Kan ikke se noget i joblisten.
Avatar billede mikkidk Nybegynder
24. december 2009 - 09:24 #4
Tror vist det har noget med det her at gøre:

http://www.geekstogo.com/forum/What-s-Trd-ww-t130217.html

Installerede total recorder for nogle uger siden, men vil da helst ikke afinstallere den igen :(
Avatar billede mikkidk Nybegynder
24. december 2009 - 10:10 #6
Jeg har afinstalleret total recorder. Gider sgu ikke bøvlet. Så må jeg tage det op, når jeg får brug for at have den installeret igen.
Men tak for svarene og god jul :)