Avatar billede JArndal Nybegynder
23. december 2009 - 01:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En god musikafspiller til Windows 7

Hej
Er der nogen herinde der kender en god (gratis) afspiller til lydfiler, (.mp3 osv.) der er kompitabel med Windows 7 Ultimate. Lige nu har jeg Winamp, men det volder problemer, fordi hver gang jeg vil høre musik i Winamp, laver programmet sig selv til standard afspiller af .avi filer, som jeg også tit bruger.
Windows Media Player er heller ikke min kop te (har aldrig brudt mig om programmet). Kan også selv udelukke iTunes, da jeg synes det er allt for advanceret, bare for at afspille musik.
Håber på et godt forslag :D

MVH
              Jonas Arndal
Avatar billede justrace Novice
23. december 2009 - 01:48 #1
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
23. december 2009 - 02:02 #2
http://www.team-mediaportal.com/
Fedeste håndtering af playlists,
forskelligt lydstyrker,
fedt layout.
6/5!
23. december 2009 - 06:27 #3
Avatar billede showsource Seniormester
23. december 2009 - 09:00 #4
Jeg bruger selv winamp "til det hele"
Men prøv under "Options" => "preferences" at markere "File types"
Her er de markerede filtyper filer som winamp åbner.
Prøv at fjerne "avi" samt unchecke "Restore file associations at winamp start-up"
Avatar billede egzonrh Nybegynder
23. december 2009 - 09:43 #5
http://europe.real.com/realplayer/

Helt klart Real Player.

- Fed layout
- Nem at håndter
- Gratis
- Efter man har installeret Real Player, så kan man downloade videoer direkte fra ALLE hjemmesider. Man skal bare højre klikke på en video (eller lydvideo) og trykke på Download.
- Hurtig
- Hvis man også har installeret K-Lite Codec Pack, så kan man afspille de fleste videoer og lyde der findes.

Jeg vil nok anbefale at du prøver at teste den en gang. De andres forslag er selvfølgelig også meget gode.
Avatar billede truelz Nybegynder
23. december 2009 - 11:36 #6
Sheepfriends - Billy

En fin lille afspiller der har det man har brug for. Understøtter ikke ID3 tags, men kan håndtere en playliste på 40k numre uden at halte.
Avatar billede JArndal Nybegynder
23. december 2009 - 14:22 #7
Hej.
Mange tak for alle svarene. Kører nok videre med Winamp, hvis tippet virker, ellers kan jeg bruge nogen af jeres forslag.
MVH
                Jonas Arndal
Avatar billede JArndal Nybegynder
23. december 2009 - 23:35 #8
egzonrh:
Skriv en kommentar, så får du pointene. Real Player er rigtig fedt :D Tak
Avatar billede egzonrh Nybegynder
31. december 2009 - 19:02 #9
Det var så lidt:)

Du beholder bare pointene. Jeg er glad for at du kunne lide Real Player SP. Syntes personligt at det er den bedste media player.