Avatar billede flope Nybegynder
22. december 2009 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler hjælp til en betalingsløsning

Hej eksperter.

Jeg skal have fundet på en god løsning til, hvordan at min betaling ville være smartest

Jeg arbejder på en hjemmeside som skal have pbs integreret. Mit produkt er en trejdeparts-websoftware

Man opretter sig som en virksomhed, og betaler per antal medarbejdere. Hver medarbejder får sig en bruger i trejdeparts-programmet.

Hvordan ville i tage imod betaling under disse forhold?
Man skal jo tage højde for at der kan dukke nye medarbejdere op i virksomhederne.

Mvh Nicolai Blas
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2009 - 10:31 #1
Gå ind på pbs.dk de har de webløsninger du skal bruge og det er også dem som skal godkende din virksomhed/person
Avatar billede flope Nybegynder
05. oktober 2010 - 12:56 #2
Lukket, da jeg ikke fandt en løsning