Avatar billede allanhansendk Nybegynder
21. december 2009 - 09:47 Der er 1 løsning

TYPO3 backend user kan ikke slette tekst element på en side

Jeg har en backend bruger på en TYPO3 side, der godt kan oprette og redigere elementer på en side, men når man trykker på unlink (skraldespanden) spørger den bare om man vil slette elementet, og når mant rykker "OK" kan man se den genindlæser siden, men elementet er ikke slettet. Admin brugeren kan, og det gælder både IE8 (almindelig og kompatibilitetstilstand) og Firefox 3.5.

Jeg går ud fra det er en rettighed på brugeren eller gruppen, men hvilken kan jeg glemme at have sat?
Avatar billede allanhansendk Nybegynder
21. december 2009 - 10:39 #1
Jeg fandt løsningen selv.

Gruppen skal under "Access Lists" > "Allowed excludefields" have adgang til "Page: Content"