Avatar billede donjepski Praktikant
20. december 2009 - 19:07 Der er 5 kommentarer

Vandrette streger på skærmen

Jeg oplever grimme vandrette streger på min skærmen, som kommer og går i takt med at jeg fx scroller op og ned.

Der er også en tendens til pixelfejl allerede før Windows 7 booter.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at det er hos grafikkortet, fejlen ligger, men jeg kan sagtens spille film i fuld HD samt køre spil osv.
Mit grafikkort er et GeForce 7900 GT, og mit styresystem er Windows 7. Er der noget, man kan gøre for at forhindre dette, og er det grafikkortet, der failer?

Det skal også lige siges, at jeg kan tage screenshots af de fejl der, hvilket vel fortæller mig, at det ikke er skærmen, der fejler noget:
http://img209.imageshack.us/img209/1223/unavngivetp.png

På forhånd tak!
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 19:49 #1
Det sker også en gang imellem hos mig på en HP HP siger at det er driverne til win 7 der ikke er helt perfekte endnu de forsvinder hos mig hvis jeg logger af og på!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2009 - 19:55 #2
"HP siger at det er driverne til win 7 der ikke er helt perfekte endnu"

Ja fejlen ligger aldrig hos dem selv - lol ;)

Har du tjekket for støv?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 20:03 #3
Det har du da ret i men den er helt ny opgr.fra vista 64bit til win 7 64bit
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 20:07 #4
Det har du ret i J S. men den er helt ny ofgr.fra vista64bit til win7 64bit i vista var fejlen der ikke
Avatar billede donjepski Praktikant
20. december 2009 - 20:15 #5
Er I sikre på det?
Jeg har hørt alt muligt om overclock fra fabrikken samt nogle varmeproblemer forbundet med kortet.