Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
16. december 2009 - 14:29 Der er 1 løsning

MP4 afspiller

Hvis jeg køber en MP4 afspiller, virker den så på samme måde som en ekstern HD når jeg tilslutter den til computeren - jeg kan på MP4 oprette mapper overføre direkte fra computeren (lydbøger, musik m.m.)?
Er lidt træt af Ipod!
Avatar billede pallep Nybegynder
28. december 2009 - 20:21 #1
Det afhænger af modellen, men alle de (non-apple) mp4 afspillere som jeg har haft fingrene i kan fungere som ekstern HD
- Det kan ipod også!! ( men de filer du overfører som HD kan ikke afspilles af ipod'en - så du kan kun benytte metoden som disk.)

ipod er faktisk en fin afspiller, men itunes er IMHO problemet.
prøv at google efter floola - den giver dig fuld kontrol over hvilke filer du har på din ipod.