Avatar billede Christensen89 Nybegynder
14. december 2009 - 12:24 Der er 3 kommentarer

Et aktiv stof til at tabe sig

Hey,

jeg ser flere steder på nettet, og på danske kendte sider, at der bliver reklameret med hvordan du kan få et aktiv stof, som er kendt i USA, hovedpersonen kalder sig selv for Alex, og selve overskriften siger "Alex's ripped combo" & "Have to get ripped in a month" osv..

Jeg vil lige høre, og vide, om det er et stof der er værd at prøve, evt nogen herinde som har prøvet det, eller kender en der har :-)
siden hedder alexmuscleblog

Tak på forhånd
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. december 2009 - 12:39 #1
http://www.medicinmedfornuft.dk/dk/den_bedste_behandling/overvaegt/slankemidler_02.htm

Om det er værd at prøve et ukendt slankepulver?

1. Nej - hvis det ikke er særlig kendt eller markedsført her i DK, er der nok en grund.

2. Slankepulvre giver ikke varigt vægttab - stopper du med pulveret, uden at have ændret din kost og/eller er begyndt at motionere, kommer kilo´erne igen - og tager familien med :-) Og omvendt vil kostændring og motion automatisk nuppe noget af vægten.... - så spar pengene og risikoen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2009 - 16:14 #2
110% enig :)

P.s. www.playyoursport.eu virker ikke....
Avatar billede Christensen89 Nybegynder
15. december 2009 - 00:59 #3
Tak for svaret.

* John, jeg har ikke lige fået rettet op på min profil.
- Vi er skiftet til ny organisation, www.team-evoltic.net