Avatar billede ch007 Nybegynder
09. december 2009 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan en bærbar holde til at stå tændt 24/7

Jeg har en computer der skal stå tændt 24/7, kan en bærbar holde til dette? Eller skal det være en stationær med en stor køler?

Kan jeg bare købe den billigste bærbar?
Avatar billede Niclas Praktikant
09. december 2009 - 14:07 #1
Det kommer da an på hvad den skal?
Det kræver ikke så meget hvis det bare er nogle lette programmer den skal trække, det er noget andet med de tunge der belaster meget og kræver meget køling.

En bærbar kan dog være en mulighed hvis det ikke er det helt tunge den skal trække. Du kan evt købe et
Logitech Cooling Pad N100
Til at stille nedenunder til ekstra køling, det har jeg selv.
Avatar billede ch007 Nybegynder
09. december 2009 - 14:13 #2
Den skal stå på internettet på en fast hjemmeside. Ikke downloade noget stort overhovedet. Alt andet skal bare køre på lavt blus.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2009 - 14:22 #3
Hej jeg kan fortælle dig at min HP dv7 1125oe står tændt hele døgnet den kører med musik og en hjemmeside døgnet rundt jeg har kun sat skærmen til at slukke efter 1 time
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2009 - 14:26 #4
PS. den er nu 2år og kører selvfølgelig på lysnettet
Avatar billede Niclas Praktikant
10. december 2009 - 19:33 #5
Hvis den bare skal hoste en fast hjemmeside, eller bare stå på den. Kan den sagtens klare det.
Dog skal den stå lidt køligt og du bør nok købe det cooling pad jeg snakker om, bare for at være på den sikre side.
Avatar billede ch007 Nybegynder
12. december 2009 - 12:20 #6
Smider I begge et svar? Det lyder til at jeg kan prøve det, så jeg har bestilt en lille billig bærbar og så må vi se, hvad der sker...
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. december 2009 - 12:30 #7
Her er et!
Avatar billede Niclas Praktikant
12. december 2009 - 20:38 #8
Sårn der takker