Avatar billede desist Seniormester
08. december 2009 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP overvågningskamera

Hej
Har et IP kamera der er koblet til en NAS. Synes at billederne bliver opdateret utoligt langsomt når jeg f.eks kigger på live visning. Kan det skyldes at kameraet opdatere for langsomt eller at netforbindelsen er for langsom eller noget helt tredje?
Avatar billede ipconfig Nybegynder
24. december 2009 - 13:46 #1
Jeg kan huske at jeg fik en opgave; at skulle opkoble 2 forskellige IP kameraer. Der var stor forskel på de to kameraer. Det ene filmede direkte uden forsinkelsker, og det andet tog kun et billede hvert sekund.

Måske skal du ind og konfigurere det, det kan være, at det er sat til at tage ét billede pr. sek.
Avatar billede desist Seniormester
28. december 2009 - 09:19 #2
Det er sat op til video, det eneste jeg kan konfiguere er opløsningen. Kan du huske hvad det kamera hed der optog uden forsinkelse?
Avatar billede ipconfig Nybegynder
07. januar 2010 - 08:19 #3
Jeg kan desværre ikke huske hvad det hed, men hvis ikke du kan konfigurere det til at filme direkte, så må du jo købe et kamera, som kan.
Avatar billede desist Seniormester
30. august 2011 - 20:46 #4
Lukker spørgsmål