Avatar billede kriscrazy Nybegynder
07. december 2009 - 17:11 Der er 1 kommentar

Hjælp til købe af projektor

hej jeg leder efter en projekter mellem 3000-ca.5500

Projektern skal brugess til at spille ps3 på, og evt. se hd tv på.
Har brug for hdmi hvis ikke 2 inputs. Den må gerne være full hd hvis der er mulighed for det.
Den skal kunne tag resolution 1920x1080.
Linket behøves ikke at være et dansk link, men hvis ikke amazon eller ligende.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
07. december 2009 - 23:26 #1
Ved godt, at det ikke er dit spørgsmål, men køb et stort TV istedet. Hvis det kun er til spil og tv-kiggeri bliver du træt af bøvlet med mørklægning og svag lysstyrke. Til den pris får du ikke en projektor, som er god nok til at spille mørke scener. Har selv en Sanyo projektor i en noget dyrere prisklasse, den er fed til film pga de 84", men jeg bruger den aldrig til spil, alt for mange detaljer forsvinder i mørket!