Avatar billede martin_shearer Nybegynder
07. december 2009 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WD TV Live hd, intet ip

Hej

har brug for lidt hjælp

har lige købt en wd tv live hd, som jeg nu forsøger at sætte op. i første omgang skal den kun have forbindelse til min egen pc. da resten af nettet i huset køre trådløs, har jeg sat netværks stikket fra min wd tv live hd direkte i min netværksport på computeren.

Eneste problem er at jeg ikke kan få tildelt en ip til min wd tv live hd.

nogen der kan hjælpe her, køre win 7.
Avatar billede Styrmand55 Nybegynder
07. december 2009 - 21:43 #1
Hej.

Du skal have en router mlm. pc og WD'en.
Avatar billede soppdk Nybegynder
28. maj 2010 - 19:47 #2
hej, hvis du sætter den i din pc, skal du sætte en DHCP server op som kan tildele en ip til din box.

Det er langt fra nemt uden du kender godt til netværk.

Det som du skal gøre er at smide din wd box til dit trådløse modem/router, eller du kan købe en trådløs donkel til din Wd-live box så den bliver trådløs, sådan en koster ca 120kr

check wd hjemmeside for at se hvad for nogle som passer til den.