Avatar billede mido1337 Nybegynder
05. december 2009 - 23:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 og skjul tilstand, som ikke kan vises korrekt på denne skærm

hej

jeg har en kammerat, som lige har installeret windows 7 ultimate, men han har et stort problem med at hans knap, med skjul tilstand, som ikke kan vises korrekt på denne skærm, der kan man ikke fjerne eller sætte flueben på, vi har testet med gamle og nye driver fra nvidia. Grunden til han skal bruge det er han spiller på crt skærm, og har behov for at spille med 100hertz, og det kan han ikke når man ikke kan slå flueben fra, den er bare grå markeret.
Desuden kan han hellere ikke spille fuldskærm i counter strike, vi har prøvet med forskellige opløsninger uden helt.

http://img687.imageshack.us/i/17707346.jpg/
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2009 - 09:06 #1
Her er en med samme problem. Prøv at se #5
http://www.hol.dk/traad.aspx?tid=517238&fid=25
Avatar billede mido1337 Nybegynder
23. december 2009 - 15:04 #2
LUKKET FIK IKKE LØST PROBLEMET, FORMATEREDE TILBAGE TIL XP