Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 23:57 Der er 10 kommentarer

Reklamer

Hvad er det for en åndsvag kameleon, der står OVER alle indlæg.? Ikke alene bruger den tid til at loade og rendere - den befinder sig lige der hvor den generer mest muligt!
Er det meningen læserskaren skal udskiftes? Hvis jeg vil orientere mig omkring nogen somhelst erhvervelse eller jobbank, så skal jeg nok selv opsøge det.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2009 - 00:15 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 00:43 #2
Det se jo ud som om reklamerne er vigtigere end funktionaliteten på siden. Den burde fjernes så vi brugere havde et bedre overblik.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2009 - 00:50 #3
Er selv blevet tvunget ud i en reklameblokker, da jeg ikke kan klare at siderne bliver dobbelt så lange pga. den salamander/gekko/kameleon: http://adblockplus.org/
Avatar billede vejmand Juniormester
04. december 2009 - 02:28 #4
For mig er det helt uforståelig, at Eksperten bruger den slags reklamer.
Jeg har intet imod reklamer, men jeg forstår simpelthen ikke, at det er nødvendig at bruge en type, som sløver brugernes computere helt vildt. Det er jo ikke os alle, som har en sprit-ny computer.

Det er mega irriterende, og det kan vel ikke være formålet med en reklame????

Og så på en side, som er ejet af IDG.

Argumentet med, at det er nødvendig for at siden kan være gratis for os brugere, holder bare slet ikke. Der må meget gerne være reklamer på siden, men brug en type som ikke sløver vores computere. Please.......I kan jo sagtens, hvis i bare vil.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. december 2009 - 07:41 #5
f-arn (7.870 point)
off line har du også et vindue lige under din advarsel om Avast der forestiller en leguan en eller anden form for et kryb?
Hvis man tilføjer dette til sin hosts file forsvinder den:
127.0.0.1 media.moltoman.com

Har prøvet det virker.
silbidor.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2009 - 08:02 #6
Ja, det er så en anden måde at gøre det på.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. december 2009 - 08:21 #7
Tak silbidor, for god brugbar info.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. december 2009 - 08:32 #8
vejmand ! det var f-arn som kom med "127.0.0.1 media.moltoman.com " i denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/894528#reply_7498892
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 16:49 #9
Der er 9 reklamer pt. på eksperten. ...
Avatar billede f-arn Guru
07. december 2009 - 01:07 #10
Ja, men den reklame fandt jeg så distraherede at jeg lige brugte et par miinutter på at fjerne den.