Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. juli 2001 - 01:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Nulstille autocomplete i indtastningsbokse (IE6)

Haaarj

Hvordan fjerner jeg de søgeord osv. som jeg tidligere har indtastet i indtastningsbokse, når jeg har surfet.

Det er de ord som den automatisk foreslår, - F.eks. Hvis jeg skriver \"A\", så foreslår den bl.a. \"Aalborg\", hvis jeg førhen har skrevet det.
Og det er altså i indtastningsbokse, som f.eks. på søgemaskiner.

Jeg har forsøgt følgende:
• Clear History
• Disable \"Use Inline AutoComplete for Web adresses\"
• Disable \"Use Inline AutoComplete in Windows explorer\"
-uden resultat (også ved browser-genstart)

Er der en af jer som lige har svaret, så er det 25 point værd :)

(Måske kender I problemet, at andre folk kan se hvad du har søgt på, hvis de låner din PC, - det kan være ret afslørende)

Mvh Dr. Pixel @ win98/IE6
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juli 2001 - 01:44 #1
Slet alt i Temponary InternetFiles og Cookies.
Den vil så næste gang du skriver noget i en søgeboks spørge om du vil have den til at huske de ord. Så siger du selvf. nej!
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juli 2001 - 01:45 #2
Prøv at se om min løsning virker og meld tilbage!

Temponary InternetFiles

&

Cookies

ligger i Windows biblioteket

Avatar billede kapla Nybegynder
16. juli 2001 - 01:45 #3
Funktioner - Internetindstillinger - Indhold - Autofuldførelse - så slår du det bare fra der
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juli 2001 - 01:52 #4
takker for points ;)
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. juli 2001 - 01:53 #5
Damn!!!! .. Det var Kapla der skulle have haft 25 points og Zycho skulle have 5 points .... Sorry .. jeg er lidt ny her :-/ ... kunne ikke helt finde ud af det

Kapla:
Dit svar var perfekt!

Zycho:
Det virkede ikke, - men tak for hjælpen :)
Avatar billede kapla Nybegynder
16. juli 2001 - 01:54 #6
Ja synes også det var mærkelig at zycho overhovedet fik point ;)

men jeg er da glad for at det virkede :)
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. juli 2001 - 01:56 #7
yes .... jeg fik lige trykket for hurtigt på Enter dér .. truly sorry :-/

Og yes, - det var kanont at det virkede .. havde slet ikke set fanebladet :))))
Avatar billede kapla Nybegynder
16. juli 2001 - 01:57 #8
Det går nok ;-)