Avatar billede no_8000 Nybegynder
03. december 2009 - 02:56 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Headsektionen

Jeg skal uploade en simpel hjemmeside (index + to ens undersider på dansk og engelsk).

Der er en tale om en side som hovedsageligt henvender sig til læger (beskriver symptomer jeg døjer med). Det er meningen at den blot skal ligge på nettet - i håb om at nogen som kan hjælpe mig tilfældigt får øje på den ...

Hvad gør man i en sådan situation, for at siden bliver mest mulig synlig? Er det overhovedt muligt at gøre noget? Hvis ja, hvilket?

Bemærk: Jeg har i forvejen ingen forstand på dette!
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
03. december 2009 - 03:16 #1
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
03. december 2009 - 10:29 #2
Når du skriver du ikke har forstand på dette, hvad mener du helt præcist så? Har du blot ikke forstand på at blive vist på søgemaskiner eller har du heller ikke forstand på at lave hjemmesider?

Hvis det kun er det med søgemaskiner, så skal du jo blot have links til nogle bøger/hjemmesider, som kan give dig den nødvendige information. Hvis du derimod ikke har lavet hjemmesider før, så er der et lidt større arbejde foran dig. Men det er selvfølgelig en meget lille side.

Hvis du ikke har lavet hjemmesider før, vil jeg da gerne hjælpe dig (gerne gratis). Enten med at give nogle råd eller hjælpe med selve opbygningen. :)
Avatar billede no_8000 Nybegynder
03. december 2009 - 15:50 #3
Tak for linket. jeg kigger på det.

Jeg er færdig med siden. Dvs. jeg mangler at få smidt den engeksle tekst smidt på (har endnu ikke modtaget oversættelsen).

Jeg kan godt finde ud af simpel html, hvilket er rigeligt til at lave denne side. pga. af det  der er tale om, skal den blot være enkel og overskuelig.

Men jeg modtager meget gerne gode råd ... :)
Avatar billede no_8000 Nybegynder
03. december 2009 - 17:00 #4
Den tar' jeg lige igen. Havde lidt travlt med at komme ud af døren.

Det er virkelig pænt af dig!
på grund af min uerfarenhed med hjemmesider, kan det slet ikke udelukkes at der er et eller andet jeg overser. Så jeg vil blive glad hvis du vil tage et kig på det jeg har lavet. Er som sagt ikke ret meget.

Da det handler om mit helbred, vil jeg imidlertid helst ikke linke til siden her. Vil gerne undgå at mine helbredsproblemer knyttes til min profil her inde. Så eneste mulighed er at jeg mailer adressen til dig. Bare et forslag.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
03. december 2009 - 20:16 #5
Du kan sende en mail til emilfrandsen snabelA hotmail . com
Avatar billede no_8000 Nybegynder
04. december 2009 - 01:18 #6
emfr08ab > Nu har jeg fået læst din mail stille og roligt igennem. Og kigget lidt på det du linker til.

Det er jo ikke slemt. Det skal jeg nok finde ud af alt sammen.
Endnu en gang tak.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. december 2009 - 14:04 #7
Det var så lidt :)
Avatar billede no_8000 Nybegynder
04. december 2009 - 20:16 #8
Nå jeg forsøger dette validation halløj, får jeg "7 Errors, 188 warning(s)"

188 ... Det er jo fuldkommen håbløst at overskue.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
04. december 2009 - 20:22 #9
Jeg må vist trække i land. Fatter allighevel ikke det halve af det. Heller ikke hvordan jeg finder ud af det med doctype. Eller hvor det skal sættes ind hvordan.

Dette er vist ikke min boldgade!
Tror jeg vil forsøge finde nogen som vil ordne det hele mod betaling.
Men helst ikke en formue. Har lige måtte punge ud med 3300,- for en oversættelse, så kassen er ret slunken. :|
Avatar billede no_8000 Nybegynder
04. december 2009 - 20:22 #10
Nåh nej, det nytter jo nok ikke at søge her i tråden. Bliver vist nød til at oprette en ny.
Avatar billede zips Juniormester
04. december 2009 - 20:39 #11
Hvad blev løsningen siden der er givet point til emfr08ab?

Point må ikke uddeles uden alle kan se løsningen, se regler her http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser 2.1.12 og 2.1.13
Avatar billede no_8000 Nybegynder
04. december 2009 - 23:25 #12
Nå!

Jeg har fået en privat e-mail med forskellige gode råd. Men jeg kan ikke finde ud af at omsætte dem i praksis = ingen løsning. Altså har jeg ikke noget at fortælle.

Mht. pointene er det lige som for sent. Og helt ærligt: Det at jeg ikke kan finde ud af det hjemmeside-møg, nager mig en del mere end 2.1.12 og 2.1.13!
Avatar billede zips Juniormester
05. december 2009 - 11:29 #13
Det er muligt du ikke kan finde ud af hjemmeside, men det er der også mange andre som heller ikke kan, men de kan søge efter løsninger her på eksperten.

Men det er ikke nemt at finde løsningerne når de bliver skrevet på mail eller msn, derfor er der regler om at løsninger som der gives point for, er tilgængelig for alle på eksperten.

Da du oprettede dig som bruger, sagde du ja til at overholde de regler der er på eksperten.
Ved accept af Eksperten.dk's regler har du tilkendegivet, at du forstår og accepterer nedenstående betingelser.

Men jeg kan forstå at regler nager dig ikke, bare din hjemmeside kommer til at virker.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
05. december 2009 - 14:42 #14
Det her orker jeg ikke.

Hvordan lukker man sin profil?!
Avatar billede no_8000 Nybegynder
05. december 2009 - 21:02 #15
Profilen er lukket!