Avatar billede Niclas Praktikant
28. november 2009 - 17:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre Counter Strike med win 7?

Hej.

Jeg har lige installeret windows 7 prof 64 bit, på min bærbar.
Det hele kørte fint, men jeg kan ikke spille counter strike source?
Spillet vil slet ikke loades, og det er ikke mit eneste problem.
Det andet er at jeg ikke kan finde en driver til mit graffik kort (har hørt det måske kan hjælpe).
Jeg har downloaded en pakke på 150mb fra nvidia, hvor der skulle være drivere til både windows 7 32 bit + 64 bit.
Når jeg kører installationen af den, siger den dog mit system ikke passer til pakken, og den derfor ikke kan installeres.

Grafikkort:  Nvidia Geforce 8600M GT    (8 series)

Windows:  Windows 7 Prof. 64 bit

Håber i kan hjælpe mig!
På forhånd tak.
Avatar billede Anderspagh17 Nybegynder
28. november 2009 - 20:10 #1
Så er dit Counter-strike nok ikke lavet til at kunne køre på windows 7. kig bagpå disketten, der står nok Styresystemer: XP, evt. Vista.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. november 2009 - 00:44 #2
Hej..

Her er et link til Windows 7 driver..

LINK http://uk.download.nvidia.com/Windows/186.81/186.81_notebook_win7_winvista_64bit_international_whql.exe

Hvilken computer model har du ?

Hvis du har en -Dell Inspiron 1420, Dell XPS M1330, Dell XPS M1530, eller en Dell Latitude D630/D630c så skal du kører Dells software update..
LINK http://www.nvidia.com/object/recommended_software_updates.html
Avatar billede Niclas Praktikant
29. november 2009 - 00:45 #3
Jo det er det skam :). Har heldigvis fået det til at virke
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. november 2009 - 01:18 #4
Hvad var løsningen ???
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. november 2009 - 03:02 #5
Hej..

Her er et link til Windows 7 driver..

LINK http://uk.download.nvidia.com/Windows/186.81/186.81_notebook_win7_winvista_64bit_international_whql.exe

Hvilken computer model har du ?

Hvis du har en -Dell Inspiron 1420, Dell XPS M1330, Dell XPS M1530, eller en Dell Latitude D630/D630c så skal du kører Dells software update..
LINK http://www.nvidia.com/object/recommended_software_updates.html
Avatar billede b4de4nd Nybegynder
29. november 2009 - 15:02 #6
Hej KongNichlas

Prøv først at installere denne driver

http://www.nvidia.co.uk/object/notebook_winvista_win7_x64_186.81_whql_uk.html

Jeg vil tro at grunden til du ikke kan køre cs:s er fordi din grafik ikke er installeret korrekt. Hvis du ikke har fået installeret en nvidia driver er det microsofts egen driver som er installeret gennem win7 installationen, og den er ikke ret god til at spille med :)
Avatar billede Niclas Praktikant
29. november 2009 - 21:23 #7
B4de4nd har ret! ;)
Som jeg skrev (længere oppe) er dette "fikset".
Min løsning:

Installerede en anden Video driver istedet for den medfølgende, og pludselig virkede det....Heldigvis...

Nu har jeg så fået et andet problem med flimmer på skærmen "nu og da", nogle gange rigtigt tit, andre gange med "rimelige" intervaller ( det er selvfølgelig ikke rimeligt :).

Jeg opretter en ny tråd, til dette spørgsmål.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
30. november 2009 - 03:50 #8
Hvilken anden video driver ???
Avatar billede Netocie Nybegynder
26. juni 2010 - 18:24 #10
Hej KongNiclas jeg er næsten 100% sikker på at du bare skal højre-klikke på dit steam/counter-strike icon og trykke ''Kør som administrator. Det virkede for mig :D
Håber det var lidt til hjælp... :)