Avatar billede mnemic Nybegynder
27. november 2009 - 09:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Custom CMS system

Jeg har et website som står færdigt her til weekenden, og dertil skal jeg bruge et mere eller mindre custom CMS.

Jeg kan leverer Designet til selve siden + alle filer der er med i den pakke.

Jeg skal bruge et system der kan:

1. Skrive nyheder på forsiden med:
Headline, Intro, "read-more" link til subpage.
- undersiden skal indeholde hele nyheden, med mulighed for billeder ect...

2. Ændre nogen specielle felter på forsiden, der kommer til at være nogen steder der skal optræde "OPEN" eller "CLOSED" og disse skal kunne ændres i adminsystemet.. Skal gerne ændre farve når det bliver ændret.

Det er sådan set mere eller mindre opgaven... Jeg kan gå i detaljer hvis du smider mig en mail.

Min mail er: mkl@integration-x.com

Mvh
Mads Klausen
Email: mkl@integration-x.com
Avatar billede mnemic Nybegynder
27. november 2009 - 09:04 #1
Fik jeg ikke sagt, men jeg har Server, mysql server ect...

Det skal laves i PHP.
Avatar billede mnemic Nybegynder
27. november 2009 - 09:06 #2
Opgaven er self. betalt, skal bruge en pris, vurderet tid.. ect
Avatar billede tx-p Nybegynder
27. november 2009 - 14:10 #3
Smid mig en mail tx-p_8@hotmail.com
Avatar billede CMSolution Nybegynder
28. november 2009 - 11:05 #4
Jeg har sendt dig en mail.

Mvh CMSolution - professionelle CMS løsninger
www.cmsolution.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2009 - 13:11 #5
Jeg har sendt en mail.
Avatar billede mnemic Nybegynder
28. november 2009 - 23:45 #6
Har fundet en passende til opgaven. Tak til alle jer der kom med tilbud.