Avatar billede no_8000 Nybegynder
24. november 2009 - 18:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dansk til Engelsk

Jeg mangler hjælp til oversættelse af tekst fra dansk til engelsk.

Teksten er meget personlig. Omhandler helbredsmæssige problemer. Derfor skal hjælpen ydes hos mig. Jeg sender ikke teksten med mail eller brev.

Dit engelsk skal være så godt, at du kan oversætte 100 % korrekt! Er du i stand til dét, kan du forvente en god betaling (vi aftaler nærmere).

Deadline er 20 december 2009.

Sted: Højbjerg v. Århus.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
24. november 2009 - 18:38 #1
Okay, måske vil det alligevel være ok at du sidder med det derhjemme.
Det kommer dog meget an på hvem du er! Så det er noget jeg vil tage stilling til når jeg ved lidt om dig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. november 2009 - 18:46 #2
Hvor meget drejer det sig om?
Avatar billede tx-p Nybegynder
24. november 2009 - 21:44 #3
kontakt mig da gerne på tx-p_8@hotmail.com
Avatar billede no_8000 Nybegynder
25. november 2009 - 00:10 #4
Otte sider. Men de er ikke alle fyldt helt ud. Hvis man i Word trak det hele sammen, vil der nok være tale om seks.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. november 2009 - 07:34 #5
Tænkte mere på, hvis det havde været mindre, havde jeg kunne gøre det uden betaling. Men kan desværre ikke afsætte så meget af min fritid.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
25. november 2009 - 14:48 #6
tx-p -> Sendte en mail til dig i går. Har netop opdaget at den er kommet retur (fik skrevet en forkert adresse). Har nu sendt en  ny.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
25. november 2009 - 16:09 #7
Modtager stadig gerne tilbud om hjælp.
Avatar billede no_8000 Nybegynder
26. november 2009 - 14:56 #8
Søger stadig hjælp (har ingen fundet)!!
Avatar billede angelroulette Nybegynder
28. november 2009 - 01:52 #9
Hej,

Jeg kan eventuelt hjælpe dig, jeg har boet en del år i udlandet, USA og Irland, så jeg snakker og skriver engelsk flydende.

Jeg arbejder som freelance oversætter til en rimelig timepris, så hvis du er interesseret kan du kontakte mig på følgende email:
angelroulette@hotmail.com

MvH
Avatar billede no_8000 Nybegynder
05. december 2009 - 21:03 #10
Profilen er lukket!