Avatar billede no_8000 Nybegynder
24. november 2009 - 16:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk til Engerlsk

Jeg mangler hjælp til oversættelse af tekst fra dansk til engelsk.

Teksten er meget personlig. Omhandler helbredsmæssige problemer. Derfor skal hjælpen ydes hos mig. Jeg sender _ikke_ teksten med mail eller brev!

Dit engelsk skal være så godt, at du kan oversætte 100 % korrekt! Er du i stand til dét, kan du forvente en god betaling (vi aftaler nærmere).

Deadline er 20 december 2009.

Sted: Højbjerg v. Århus.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. november 2009 - 17:09 #1
Du skal nok genoprettet dit spørgsmål under kategorien "Job/opgaver"... - her under den "åbne" diverse, må kun lægges spørgsmål der kan gives et alment svar på, der er tilgængeligt for alle...
Avatar billede no_8000 Nybegynder
24. november 2009 - 18:25 #2
Ja, du har ret. Den kategori havde jeg mærkeligt nok slet ikke set.

Tak for info!

Lukker.
Flyttet til: http://www.eksperten.dk/spm/893765