Avatar billede thecrew Nybegynder
23. november 2009 - 22:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre filformat?

Jeg har optaget en video på min skoles JVC videokamera.
Jeg kan fint se videoen på videokameraet, men det virker ikke lige så snart jeg skal have det over på computeren.

Kan det være fordi at filformatet ikke understøttes og hvordan ændrer jeg det?
23. november 2009 - 22:49 #1
Hvilket format er det lige nu ?

PS: Du bør/skal huske at følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/thecrew - så er der mere tendens til at 'folk' vil skrive til dig igen ...

Læs og forstå -> http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede thecrew Nybegynder
23. november 2009 - 23:27 #2
Lige nu er filformatet .MOD

Jeg lover at gå ind og afslutte mine spørgsmål engang i morgen - har bare lidt travlt for tiden :)
Avatar billede justrace Novice
23. november 2009 - 23:34 #3
Det burde da kunne klares i movie maker hvis du bruger vista?
Avatar billede Bodillen Nybegynder
23. november 2009 - 23:58 #4
Kan du ikke afspille filen, eller kan du slet ikke overføre den til PC'en? Da jeg købte mit JVC Everio fulgte der software med til overførsel, så det ved jeg ikke hvordan du kan gøre, hvis det ikke kan downloades fra JVCs support.
Hvis du kan overføre men ikke afspille, skal du omdøbe filerne fra xxx.MOD til xxx.MPG.
Avatar billede thecrew Nybegynder
24. november 2009 - 01:24 #6
Mange tak for alt den fine hjælp!

Jeg vil kigge det hele igennem i morgen - jeg er sgu for træt nu :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
08. december 2009 - 12:11 #7
- er der fundet en løsning på problemet ? -