Avatar billede zydy Nybegynder
20. november 2009 - 14:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skift Signatur med script uden at lukke ned for outlook

Hej Experter

Jeg er i et firma hvor vi kører kampagner gennem vores signatur í Outlook.
Vi har ved vores logon process et script som installerer de aktuelle signaturer for alle brugere.
Det er også fint nok.
Problemet er når vi vil opdatere en signatur, og der ikke er nogen der gider genstarte deres Outlook.

Vi har prøvet at køre scriptet som opdaterer signaturfilerne, men det tager ikke effekt, inden man genstarter Outlook.
Signaturfilerne bliver lagt i:
C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Signaturer

Så mit spørgsmål er: Kan man lave et script som "opdaterer" signaturerne der bliver brugt i en kørende Outlook "session".

Nogen der forstår hvad jeg snakker om? :S

På forhånd tak

Hilsen Lars
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. november 2009 - 16:47 #1
Først et spørgsmål: Pusher I softwareopdateringer ud til klientmaskinerne?

Hvis I gør det, så vil jeg tro, at svaret ligger deri, I kan simpelthen skubbe de nye signaturfiler ud på klientmaskinerne.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. november 2009 - 16:51 #2
PowerISO

http://www.poweriso.com/

/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. november 2009 - 16:52 #3
Det var en smutter.
/ptj_11
Avatar billede zydy Nybegynder
27. juli 2012 - 09:49 #4
Løsningen på denne var lavpraktisk at fortælle brugeren at de skulle køre logonscriptet, lukke og genåbne Outlook.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. juli 2012 - 22:36 #5
Bedre sent end aldrig -:)
Men fint at du gav den anvendte løsning videre.
/ptj_11