Avatar billede cille2504 Nybegynder
20. november 2009 - 11:38 Der er 2 kommentarer

Zoom-ind/ud LENOVO s10e

HEJ!

Jeg har en sød lille netbook computer: Lenovo S10e (10tommer skærm)
Der findes bare en lille irriterende Zoom-ind og ud knap på mussetastaturet (kan ikke lige komme i tanke om hvad den hedder)
Det er hvis man holder én finger stille på pad'en og kører den anden enten op-ned højre-venstre og så zoom'er den enten ud eller ind (jeg har endnu ikke fundet systemet i det)jeg finder det umådeligt irriterende, da jeg somme tider ikke kan få den på det rigtige zoom. Nogen der ved hvordan man deaktiverer den funktion?

og en anden ting lyset går rigtig hurtigt "ud" efter 1 minut går den i sort, og man skal røre en tast for at skærmen lyser igen.. hvis man har den sat til strømstik varer der cirka 10-12 min, men det er stadig meget irriterende.. Kan ikke finde ud af hvordan man redigerer det? Nogen der ved det?

På forhånd tak.
Cecilie
Avatar billede Blandy Praktikant
20. november 2009 - 12:00 #1
Lige med zoom funktionen kan jeg nok ikke hjælpe med. Der skal du se i kontrol panelet et sted.

Men med hensyn til at din skærm bliver hurtig sort, er noget med din maskines strømstyring at gøre. Gå i kontrol panel og under strømstyring. Der kan du bestemme hvor hurtig din computer skal gå i sparer-mode ang strømforbrug og alt muligt.
Avatar billede cille2504 Nybegynder
20. november 2009 - 14:11 #2
Blandy, det kan man ikke :s

har lige printscreenet det, men ved ikke hvordan jeg kan sende det til dig..