Avatar billede ransborg Juniormester
19. november 2009 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Budget model

Hej alle,

er der nogen, som har en budget model template til at ligge?

Jeg har brug for en model, som kan vise P/L, total balance samt likviditetsbudget.

Det må gerne være en std. template, da jeg ved, at jeg vil skulle lave tilretninger. Den endelige model skal nemlig kunne:
1) vise omsætning fordelt på både produkter og timer (det kan styres via kontoplanen)
2) ligge antagelser ind vedr. f.eks. kreditdage til likviditetsbudgettet (f.eks. at kreditorer skal betales om 1 md, og kunder først betaler om 2 md.)

Jeg håber, at der er en venlig sjæl, som kan hjælpe mig - da jeg ikke synes, det bør være nødvendigt at starte fra scratch.

På forhånd tak

Mvh
Ransborg
Avatar billede ransborg Juniormester
22. november 2009 - 00:11 #2
Nej det synes jeg ikke, bl.a. er deres budget rapporer ikke bundet sammen. Dvs. at jeg har ikke en cashflow rapport, som er bundet op på balance bevægelser
Avatar billede ransborg Juniormester
08. juli 2010 - 11:50 #3
jeg lukker tråden igen