Avatar billede monsterg33k Nybegynder
19. november 2009 - 16:11 Der er 10 kommentarer

CHROME OS!

Hejsa alle :)

Jeg har været en heldig banan og fået fingrene i det nye chrome OS :)

Men min Virtuele machine kan ikke mounte den?

http://i46.tinypic.com/10fs0tt.jpg

Alcohol 120 % kan ikke lave et iso image af filen

Jeg bruger Sun xVM :)

Plz svar hurtigst muligt :)

Hvis i kender et andet sted jeg kan hente det som iso image, så plz sig det :D
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
19. november 2009 - 16:18 #1
test
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. november 2009 - 16:21 #2
Det kan ikke være fordi du har et 32 bit OS og prøver at installere et 64 bit OS?
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. november 2009 - 16:26 #3
Glem ikke at kigge på dine gamle spørgsmål og få dem lukket.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 16:58 #4
er det ikke en pirat udgave du der har fået fingre i. syntes bestemt det ligner men kan selvfølgelig tage fejl.
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
19. november 2009 - 16:59 #5
En af mine venner gav mig den så ved ikke :S
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 17:06 #6
daemon tools kan sikkert
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. november 2009 - 17:06 #7
treatmenice>>Er det ikke et gratis open source system? Må æærligt indrømme at jeg ikke har sat mig ind i google OS.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. november 2009 - 17:09 #8
Men lysten til at hjælpe aftager betydeligt når der kræves og kræves, men ikke ydes...

"Plz svar hurtigst muligt :)"

Og tror 10% af oprettede spørgsmål er lukket.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 19:12 #9
jeg ved at f.eks spil der ligger på piratsider er pakket på den måde.

derfor skrev jeg sådan - jeg kunne lave en nøjagtig gennemgang hvordan han skulle gøre men det vil jeg ikke her.
jeg lagde ikke engang en direkte link til daemon tools som jeg eller ville gøre

daemon tools er jo ikke forbudt og har sin gode muligheder men der er også de udulte. bryde kopisikring af spil og så videre - det må folk selv finde ud af ligesom jeg måtte. de har sikkert en kammerat der kan det gylle så hvofor sidde i et af danmarks største hjælpecentre og skrive hvordan man laver ulovligheder.

det er altså kun min mening -hvad mener i andree
Avatar billede Jensen DK Novice
20. november 2009 - 07:06 #10
Spørger har nok rekorden med flest åbne / ikke afsluttede spørgsmål.