Avatar billede alvion Nybegynder
18. november 2009 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaren usability designer/frontend udvikler søges

www.gipote.dk er en af Danmarks største hundesider med mere end 120.000 besøg om måneden.

Vi planlægger lige nu et redesign af hele siden, og søger derfor en freelance designer med god erfaring i web-usability.

Du skal være bekendt med og have erfaring med de principper, som udstikkes i Steve Krug's "Don't make me think".

Arbejdet vil primært gå på analyse af vores eksisterende side/design. På baggrund af dette + interviews med folkene bag forretningsidéerne skal du sammen med vores programør skabe en overordnet designlinie for alle sider og navigationen på samme.

Hvis du er interesseret i dette projekt, så skriv til kontakt@gipote.dk

MVH
Carsten Gehling
Gipote.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. november 2009 - 21:15 #1
Hej Carsten,

Jeg har sendt en mail med titlen "Freelance webdesigner".

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede Mediaforce Nybegynder
10. december 2009 - 23:21 #2
Hej Carsten,

Jeg strikker et tilbud sammen til dig i løbet af i morgen - vi skrives ved.

Med venlig hilsen

MediaForce
Avatar billede alvion Nybegynder
18. august 2010 - 11:49 #3
lukket