Avatar billede anthon Nybegynder
15. juli 2001 - 12:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ASUSv7100 m.tv-out virker ikke !

Jeg har et ASUSv7100 m.tv-out. Jeg kan ikke få billede på mit tv. jeg bruger et s-vhs kabel. kortet har en \'twinwiew-funk\' jeg ikke kan få til at virke.
jeg bruger win2000, to skærme(to grafikk.)(det er ikke en jumper, den sidder som den skal!)
Hva\' fan... gør jeg..?

Avatar billede anthon Nybegynder
15. juli 2001 - 12:37 #1
...
Avatar billede cpufan Juniormester
15. juli 2001 - 12:58 #2
Er du sikker på du skal bruge s-vhs kabel?

Og i givet fald, er du sikker på dit TV understøtter s-vhs?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:08 #3
Har du valgt den rigtige kanal på dit fjernsyn (den der passer til indgangen) ?
Avatar billede anthon Nybegynder
15. juli 2001 - 14:36 #4
JA... det er noget jeg har knoklet med i noget tid nu! alt er iorden, bare ikke dette tv-out.
det faneblad hvor jeg skulle have mine \'proberties\', under egenskaber for skærm\', \'avanceret\' , der har jeg et faneblad der hedder \'afslutningskrav fra Nvidia kontrolpanel\'...?!? -det er her jeg ikke kan komme videre
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
15. juli 2001 - 15:14 #5
Hejsa.......

For mig lyder det som om, at du kun har drivere til dit grafikkort, men mangler at installere selve den software, der gør at du kan bruge tv-out funktionen.........den ligger på den cd du har fået med da du købte kortet.......du skal faktisk bare lade den starte op på autorun, og så installere fra den GUI der kommer frem, så skal du få det faneblad med......du får ikke tv-out til at virke, før selve den software er installeret også.......så er det jo kun drivere du har lagt ind......:o)

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede bunji Nybegynder
16. juli 2001 - 23:49 #6
det skulle virke bare hvis du bruge Nvidia Detonater driver , disse kan fåes på www.geforce.dk han har hvis den alle!! brug en af de nyeste, så skulle der være et fane blade der her twin wiev.
Avatar billede anthon Nybegynder
15. august 2001 - 00:54 #7
jae... -jeg har nyeste driver. som sagt:
-det faneblad hvor jeg skulle have mine \'proberties\', under egenskaber for skærm\', \'avanceret\' , der har jeg et faneblad der hedder \'afslutningskrav fra Nvidia kontrolpanel\'...?!? -det er her jeg ikke kan komme videre ...
Avatar billede anthon Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:08 #8
...