Avatar billede jape Nybegynder
15. juli 2001 - 10:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hotmail

Hvordan sætter jeg min outlook op til både at modtage post fra min cybercity konti  og så en ny hotmail konti  mest den sidstnævnte er et problem !
Avatar billede tunoxw Nybegynder
15. juli 2001 - 10:58 #1
held og lykke med den :)
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:00 #2
Du åbner outlook, så vælger du funktioner og tilmeld ny konto... hotmail er forudindstillet, så du skal kun give kodeord og brugernavn
Avatar billede jape Nybegynder
15. juli 2001 - 11:05 #3
har prøvet  det men den vil have pop3 kontoer og meget andet !
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:08 #4
min fejl... undskyld

Vælg funktioner -- konti -- tilføj -- post --- skriv navn -- skriv din hotmail adresse osv følg vejledning...
Avatar billede jape Nybegynder
15. juli 2001 - 11:11 #5
så vil den have incomming mail
og outgoing mail ??????????????????
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:15 #6
ok... nu har jeg lige kørt den igennem med min egen hotmail og det virker fint... jeg kører outlook 5... hvad med dig???
Avatar billede jape Nybegynder
15. juli 2001 - 11:16 #7
5.5
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:20 #8
ok...
funktioner

konti

tilføj post

jeg har allerede en email jeg vil bruge... skriv hele din hotmail adresse
tryk næste

serveren til indgående post er en http server
min http e-mail udbyder er hotmail
tryk næste

skriv kontonavn
skriv adgangskode

tryk udfør

hvor langt kommer du i denne vejledning???
Avatar billede jape Nybegynder
15. juli 2001 - 11:27 #9
jeg forstår ikke rigtigt hvad skal jeg skrive i incomming og outgouing mail ?
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:29 #10
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:32 #11
Hvor i min ovenstående vejledning beder den om incomming og outgouing mail ?
Avatar billede tripwire Nybegynder
15. juli 2001 - 11:46 #12
jeg logger af nu, men tjekker eksperten.dk senere idag (nok iaften)

held og lykke med det