Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
12. november 2009 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med det valgte menupunkt

Hej, jeg har en menu, hvor jeg sætter en class="selected" på et af mine <li>, og så fra mit css, sætter jeg så text-weight: bold; Så man kan se, hvilken menupunkt man befinder sig på. Men hvis det er et menupunkt, som har nogle børn, altså en nested liste under sig, så bliver de børn også markeret med fed. Hvordan løser jeg det?

I kan se det på hj-salg.dk
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. november 2009 - 10:26 #1
Det hedder vist font-weight: bold; og ikke text-weight: bold;

Men det kan du gøre ved følgende:
li.selected ul {
font-weight:normal;
}
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
12. november 2009 - 10:40 #2
Ja, det hedder naturligvis font-weight. Tak det virker perfekt. Smid et svar:)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. november 2009 - 10:46 #3
Her er svar. Godt jeg kunne hjælpe. :)