Avatar billede helme1986 Nybegynder
11. november 2009 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Markeringsfarve i celle i Excel 2007

Hej. Jeg har et problem med Excel 2007. Når jeg markerer en celle, er farven så lys at jeg ikke kan se forskel på de celler jeg har markeret og dem der ikke er markeret. Kan man ændre farven på dette? Bemærk, at det ikke er fyldningsfarve i cellen, men blot når jeg markerer cellen (eller flere celler).
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 09:24 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke det ene igen.  :-)
Avatar billede helme1986 Nybegynder
11. november 2009 - 13:37 #2
Jeg ved ikke hvordan man sletter tråden? Jeg troede heller ikke at den havde oprettet mit spørgsmål igår, da jeg ikke kunne se det. Undskyld.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 13:46 #3
Du kan ikke slette tråden, du skal lukke den.
Det gør du ved at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

Du kan se dine spørgsmål under din profil:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/helme1986
Avatar billede helme1986 Nybegynder
12. november 2009 - 08:25 #4
.......... Tak
Avatar billede helme1986 Nybegynder
12. november 2009 - 08:26 #5