Avatar billede Opal2009 Nybegynder
09. november 2009 - 15:08 Der er 2 kommentarer

kan man tegne over et billede?

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at importere et billede til Paint Shop Pro 7, og derefter tegne over billedet, ligesom man kan på Illustrator. Findes denne mulighed i Paint Shop Pro 7? Hvordan gør man det? Skal det ligesom i Illustrator tegnes på et nyt lag?
Jeg har brug for programmet Paint shop pro 7. Kan det downloades som trial et eller andet sted på nettet?
På forhånd mange tak
Avatar billede jensemanden Nybegynder
09. november 2009 - 15:10 #1
Ja det er bare at lave et nyt lag, og finde din pensel og begynde at tegne oven på.

Brug f.eks. Gimp et gratis tegne program som kan det meste

http://www.gimp.org/
Avatar billede Opal2009 Nybegynder
09. november 2009 - 22:03 #2
Tak for dit svar. Jeg har brug for at sætte mig ind i Paint shop pro 7 og kan ikke bruge et andet program i stedet for. Gimp er vel et andet program ikke?