Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
09. november 2009 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk med 2 ens Linksys routere

Hej Eksperter...

Jeg har herjemme et fungerende trådløst netværk med 1 linksys WRT160N, der fungere som det skal. problemet opstår ved at det trådløse net ikke rækker ud i vores tilbygning.
Jeg har derfor købt endnu en Linksys WRT160N router.

Min internet forbindelse er stofanet, jeg har sat det op således:
Kabelmodem ---> WAN port i router 1 og fra router 1's Lan port ---> Lan port 1 på router 2.

På Router 2 er DHCP og NAT slået fra.

http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WRT160NL

Håber der er nogen der kan hjælp, da det er ved at drive mig til vandvid....
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. november 2009 - 14:07 #1
Prøv at kigge her, specielt post nummer#7 der forklarer hvordan du opsætter dit netværk med dine WRT'er. Med eller uden kabling mellem dine WRT'er

http://forums.linksysbycisco.com/linksys/board/message?board.id=Wireless_Routers&message.id=151101
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
09. november 2009 - 15:24 #2
Tak for link! Var sådan set også sådan jeg havde sat det op. Har haft fat i linksys support, og de mente jeg sku lave en hard reset og powercycle.. og det virkede sku!

Men tak for hjælpen anyways!!
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. november 2009 - 15:52 #3
Luk spørsgmålet, nu løste du problemet selv, læg et svar og derefter godkend det...
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
10. november 2009 - 13:43 #4
svar