Avatar billede kthiesen Novice
09. november 2009 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning

Hej

Jeg har et Word dokument, jeg brevfletter og sætter automatisk nummer på.

Når jeg printer på min HP4700DN med hæftemaskine kan den ikke finde ud af at hæfte det enkelte dokument, men forsøger at hæfte alle når print er slut.

?Kan man i Word sætte en form for End Of File så der hæftes inden næste brev printes?

Venlig hilsen
Kristen
Avatar billede kado Nybegynder
09. november 2009 - 14:31 #1
Det er desværre normalt, når man bruger Microsoft Word.

Når du vælger print, så prøv at fravælge Sorteret eller Sætvis, der kan være forskel på, hvad der står i vinduet

/kado
Avatar billede kthiesen Novice
09. november 2009 - 21:10 #2
Hej

Godt forslag, der er afprøvet og virker ikke - desværre!

/Kristen
Avatar billede perhol Seniormester
10. november 2009 - 13:55 #3
På arbejdet løser jeg det ved at flette til nyt dokument, og derefter skrive hvert dokument ud.
Tager lidt ekstra tid, men løser problemet!
Avatar billede kthiesen Novice
31. maj 2010 - 07:34 #4
Eget svar. Jeg fandt løsningen på Internettet - google er vores ven.
Avatar billede bentemil Praktikant
27. februar 2018 - 20:46 #5
Hvad er løsningen ??