Avatar billede primestar Nybegynder
08. november 2009 - 21:03 Der er 2 kommentarer

Release date - Nye Lenovo S12 med NVIDIA's ION?

Hej!

Som jeg har læst og fulgt op på her i weekenden er release date på den nye levono S12 med Nvidia ion grafik processer i.

Nogen der ved noget nærmere om lenovo release date?

Som jeg kan se har HP allerede lanceret deres som er handel nu.

Kan ses her: http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=671262&searchArea=&Soegeord=

Nogen der har købt sig sådan en Compaq Mini 311c-1000SO? Og kan den trække ældre 3d spil?

Med venlig hilsen
Juri Wulff
Avatar billede primestar Nybegynder
09. november 2009 - 12:18 #1
Bump
Avatar billede primestar Nybegynder
10. november 2009 - 01:09 #2
bump