Avatar billede kriscrazy Nybegynder
06. november 2009 - 13:35 Der er 5 kommentarer

pc can ikke boot

hej jag har en dell M1530. Jeg har lige installert, et program ved navnet partition magic. Da jeg skulle til at køre programmet blev jeg spurgt om jeg vil fikse en fejl. Jeg trykkede bare ok og efter det fik jeg blå skærm. Min computer genstartede og jeg fik muligheden om at starte windows normalt eller starte system genoprettelsen. Jeg har prøvet at køre windows normalt og jeg får bare blå skærm. Jeg har også prøvet systemgenoppretelse, og har kørt repperation men hjalp ikke. Har også prøvet pc gendannelse men gider ikke at du, og jeg gider ikke at lave fabriks gendannelse pga. så midster jeg alle mine filer.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. november 2009 - 13:39 #1
Jeg tror, at den eneste løsning der er nu er fabriks gendannelse, eller en ordentlig omgang virusskan.

Men hvis du er bange for, at miste dine filer, kunne du spørge dem om de kunne køre et Backup ellers er du nød til at købe en masse USB Nøgler.
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
06. november 2009 - 13:40 #2
hvordan køre jeg back up og kan jeg bruge et sd kort
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. november 2009 - 13:48 #3
Jeg tror, ikke at det er muligt at bruge et SD Kort.. (Jeg er ikke sikker)

http://www.zip.dk/backup.shtml
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
06. november 2009 - 13:49 #4
hvordan kan jeg tage en back up jeg kan jo ikke komme ind i vista. kan jeg vælge backup under fabrik gandannelse.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 07:45 #5
Du kunne koble en bærbar, til din ødelagte computer også løse, problemmet derfra.