Avatar billede fmll Nybegynder
06. november 2009 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Recover fra drev.

Hej. Min pc er gået ned og starter op i fejlsikret tilstand. Jeg har prøvet at geninstallere den som den var fra ny via HP_RECOVERY der ligger på D: drevet. Jeg kan ikke få adgang til at åbne recover i stifinder og har prøvet at køre det i comandopromt men kan ikke komme til at starte det op.
Har tastet "D:" enter "RECOVERY" enter "RECOVER" og en masse andre forslag men kommer jeg ikke videre.
fmll
Avatar billede nissen2630 Novice
06. november 2009 - 10:30 #1
Tryk start og skriv recovery i søge linien.
Start Recovery Manager ud fra søge resultaterne.
Avatar billede fmll Nybegynder
06. november 2009 - 10:34 #2
Jeg kører XP og mangler søgelinien. Har prøvet at søge på files and folders, men intet resultat
Avatar billede kkaen Nybegynder
06. november 2009 - 11:01 #3
Hvis du vil recover den, som var den ny, så skal du bruge recover fra HP. Ikke recovery-funktionen inde i windows. Derfor kan du ikke bruge stifinder eller funktioner i "Tilbehør" til det.

Hvis HP-computere ikke har en desideret knap på kabinettet til at gå i recovery-tilstand, eller der ikke tilbydes et tryk på en tast, som vises i begyndelsen af opstarten i DOS, så skal du benytte en boot-cd fra HP, som kan opstarte i en tilstand, som giver adgang til recovery-funktionalitetten.
Avatar billede nissen2630 Novice
06. november 2009 - 11:03 #4
Læs denne tråd:
http://forums.legitreviews.com/about10710.html

Lidt nede af siden er der en lang beskrivelse af hvordan dette gøres under XP
Avatar billede fmll Nybegynder
06. november 2009 - 11:26 #5
Hej Nissen. Lige hvad jeg søgte, tusind tak.
Vil du droppe mig et svar så jeg kan give dig dine points.
Også tak til jer andre.
fmll
Avatar billede nissen2630 Novice
06. november 2009 - 11:33 #6
Svar :-)