Avatar billede henriettelaursen Nybegynder
04. november 2009 - 19:00 Der er 6 kommentarer

HJÆLP!

Jeg har først åbnet en mail hvor et tekst dokument var vedhæftet, det blev åbnet i et dokument af windows vista i skriveprogrammet office word 2008. Da jeg skulle gemme stod der dokumentet var skrivebeskyttet, men jeg kunne vælge at gemme i et andet filnavn. det gjorde jeg og gemte flere gange undervejs, efter jeg så var frdig og lukkede dokumentet og ville åbne det igen, kunne jeg k finde det nogen steder... Nogen der har en ide m hvor det kan befinde sig? Har været inde og slå skrivebeskyttet fra så den skulle vise alt.. men stadig ingenting. Håber nogen kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 19:09 #1
Prøv i start > seneste dokumenter
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. november 2009 - 19:10 #2
tryk start icon i vista og skrive navnet på dok
Avatar billede Stuffa1991 Nybegynder
04. november 2009 - 19:10 #3
gør som snif12 eller prøv at husk hvad det hed
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2009 - 19:14 #4
Til en anden gang, husk at gemme et vedhæftet dokumentet ved at højreklikke -> Gem som
inden du åbner eller arbejder med dokumentet.
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 19:15 #5
Brug tekststrengssøgning og søg på nogle af de ord, du har skrevet i dokumentet.
Avatar billede Vandreren Novice
04. november 2009 - 19:35 #6
Det hedder vist ikke tekststrengssøgning i Vista, kan jeg se. Man nøjes med at indtaste søgeordene i feltet "Indhold" i søgefeltet:

"Al tekst, der indgår i dokumentet, f.eks. en tekstfil, et regneark eller en PowerPoint-præsentation."
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Searching-in-Windows-Vista-Part-1-Secrets-of-the-Search-box