Avatar billede holmmorten Novice
03. november 2009 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Site til sikker video- og billede sharing

Hej

Jeg søger et site, hvor vi (en gruppe personer placeret forskellige steder i landet) kan dele fotos og videoer. Det skal helst være rimeligt sikkert - så man altså giver adgang til relevante personer.

Har været inde og kigge lidt, men synes det ser noget forvirrende ud de forskellige steder. Er der nogen med erfaring på dette område?

MVH

Morten
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 21:39 #1
Der er MANGE

Men hvorfor ikke prøve "DropBox" (https://www.getdropbox.com/)
Den var ham sprællemanden fra "So Ein Ding" på DR2 usandsynligt glad for!
- Og de første 2 GB plads (for hver) er gratis : )
Avatar billede holmmorten Novice
03. november 2009 - 21:50 #2
Det lyder spændende - men hvad er prisen så, hvis man skal bruge mere plads? Og hvor meget trafik må der være? Det er sådan nogen spørgsmål, som jeg synes er ekstremt svære at finde svar på mange af siderne, der tilbyder lignende service.....
Avatar billede justrace Novice
03. november 2009 - 23:06 #3
I kan jo, hvis i har mod på at sætte det op, selv lave det. Find et billigt webhotel, og læg gallery2 på den. Det er et fotogalleri der også understøtter video.