31. oktober 2009 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad skal man lave backup af på MAC

Hej jeg er ny til mac, men kender PC. på PC er jeg vant til at lave backup og det er primært doc& settings der skal sikres, så kan man genskabe resten.

hvad skal man sikre på mac? jeg bruger OS10 macbookpro.
jeg har prøvet at lave backup af min hele min bruger, men så kræver den 20GB !! det er jo ikke nødvendigt. det er som om den sikrer alt på disken, incl systemSW og programmer, men det er jo ikke nødvendigt.

hjælp!?
Avatar billede dreamless Nybegynder
31. oktober 2009 - 15:56 #1
Det er måske lidt off-topic men kig på denne løsning:
http://www.apple.com/dk/timecapsule/
05. februar 2013 - 09:17 #2
det var ikke et svar!