Avatar billede rocso Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Windows 7 RC ISO

Hej Eksperten.
Igen, igen, og igen! Står jeg og har, et problem i baglommen.
Jeg beklager, meget at dette gentager sig gang på gang.
Problemmet går nu ud på.

Jeg var, nok ikke lige den hurtigste mus af de 2,5 millioner computerejer som kunne, downloade Windows 7 Beta.
Men da jeg er meget ivrig efter, at prøve at teste det, og kigge mig omrking for at se hvordan der fungerer ville jeg høre om det er, nogle af jer Eksperter som kunne smide et lin op hvor man stadig kan få fat i det.

Jeg håber, at der er nogle som er interesserede i at tjene nogle point og hjælpe en ven.
Avatar billede rocso Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:15 #1
Det skal lige siges, at det var et link jeg var interesseret i at få og ikke et link
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:20 #2
der er for lidt ren mel i din pose til at der er nogen der gider at hjælpe dig
Avatar billede rocso Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:32 #3
Hvad mener du egentligt med det?
Jeg har brug for Windows 7 for at jeg egentligt kan se om det, virkelig er de 1000kr,- værd.
Også er jeg meget interesseret i, at vide hvordan sådanne styresystemer er bygget op (Lidt proffesionel skal man da altid lyde).
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:41 #4
tjek dog dine tiderlige spørgsmål
Avatar billede Gardevoir_DK Nybegynder
30. oktober 2009 - 22:50 #5
helt erligt; er de ikke lidt grov, jonah.hex? han ville jo bare vide om man kunne det, og hvis man ikke kunne det, ville en eller anden nok skrive og sige at det kan man ikke...

/Gardevoir