Avatar billede Michael_minni Nybegynder
30. oktober 2009 - 13:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt Grafikkort og strømforsyning?

Hejsa.
For et par uger siden lykkedes det mig at brænde min DVI port af på mit 8600GT.

Min VGA port har aldrig fungeret (brugt kort) så nu er jeg på jagt efter et nyt kort.

Kort og kontant
Hvad søger jeg:

Jeg søger et grafikkort i prisklassen: ~700kr-900kr.

Det er til en spille maskine, kortet skal gerne kunne bruges til Dual monitors (Kører Samsung SyncMaster 2243BW (22" wide") og en Samsung SyncMaster 710n ) i mit setup.

Jeg har selv kigget lidt på

Jeg søger ligeledes en Strømforsyning der kan dække behovet af over og understående.

Jeg kører lige pt med en på 400Wat og betvivler den kan trække det nye kort.

Strømforsynings prisen er irelevant men gerne så lavt som muligt, jeg er dels ligeglad med støvsvage strømforsyninger osv bare jeg kan få min pc op og køre igen unden at spendere en formue.

Andre Specs.
Bundkort: Asus p5n-e SLI/p8
Processor: Intel core 2 duo - 2.6GHz
Ram: 2046
Windows XP
6-7 USB enheder sat til og i brug(sådan i forhold til strøm osv)

Jeg fortrækker at produkterne kan findes på SHG.dk da jeg bor ikke så langt der fra og gerne vil have det til at funke hurtigst muligt :)

Dog er alle links og forslag mere end velkomne.

En klog mand kan muligvis se at selvom jeg smider et "vildt" kort i min pc er der da mangler osv i de andre specs. men alt til sin tid og nu vil jeg gerne have et nyt GFX kort først :)

Rigtig mange J-Hilsner Michael.

Og husk nu man skal høre sandheden fra børn og folk på J-dag.
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
30. oktober 2009 - 14:01 #1
Jeg kan nu se at min tråd er lidt malplaceret hvis en admin / mod kommer forbi og finder den må den gerne flyttes til en mere korrekt lokation :)
Avatar billede Michael_minni Nybegynder
09. august 2010 - 13:42 #2
lukker tråden så jeg ikke har points ude.